سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تم تولد پسرانه استقلال

 

تم تولد استقلال

تیم استقلال، یکی از تیم های محبوب ما ایرانی ها است. افراد زیادی هستند که جزو طرفداران و عاشقان واقعی این تیم به حساب می آیند و به نوعی زندگی و تفریحات آنها با تیم فوتبال استقلال گره خورده است. حالا تصورش را بکنید که روز تولد چنین افرادی فرا می رسد؛ به نظرتان چه چیزی آنها را بسیار خوشحال می کند؟ تم تولد استقلال!دیزاین جشن تولد با تم تولد پسرانه استقلال، مخصوص عاشقان و طرفداران این تیم فوتبال محبوب است. اگر بتوانید تم تولد پسرانه استقلال را برای استقلالی ها پیاده سازی کنید، آنها را بیش از حد خوشحال خواهید کرد.

تم تولد پسرانه استقلال به چه صورتی است؟

تم تولد، مجموعه ای از ابزارها و تجهیزات زیبا است که مهمانی و جشن تولد را به مراسمی ویژه و خاص تبدیل می کند. تم تولد استقلال، پکیجی آبی رنگ است که طراحی ساده و جذابی دارد. این تم تولد، برای دوست داران تیم فوتبال استقلال و عاشقان رنگ آبی بسیار مناسب است.

اگر وسایل تم تولد پسرانه استقلال را خریداری کرده و آنها را نصب کنید، می توانید یک جشن تولد باشکوه فوتبالی برگزار کنید و این روز مهم را برای همه افراد، خاطره انگیزتر کنید.

تم تولد پسرانه استقلال برای چه افرادی مناسب است؟

تم تولد پسرانه استقلال ، یکی از تم های تولد پسرانه به حساب می آید؛ زیرا بیشتر پسرها عاشق فوتبال بازی کردن هستند. شما می توانید تم استقلال را برای پسران از سنین کودکی تا نوجوانی و حتی بزرگسالی پیاده سازی کنید. یعنی شما برای اجرای این تم تولد زیبا، محدودیت سنی نخواهید داشت و می توانید این تم زیبا را برای جشن تولد فوتبالی ها انتخاب کنید.

برای اجرای تم تولد استقلال به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

اگر می خواهید تم تولد پسرانه استقلال را پیاده سازی کنید، به وسایل خاصی نیاز خواهید داشت. وسایل زیر، جزو مهم ترین تجهیزات تم تولد استقلال هستند:

·         سفره استقلال

·         ریسه گرد استقلال

·         ریسه پرچمی

·         بمب شادی با طرح استقلال

·         تاج استقلال

·        بشقاب،قاشق و لیوان با طرح استقلال

·        ظروف پاپ کورن

·        ردپا با طرح استقلال

·        کارد و چنگال استقلال

·        چاقوی مخصوص کیک بری با طرح استقلال و کفگیر کیک

·        دستمال استقلال

·        نی و برچسپ استقلال

البته علاوه بر اینها، می توانید وسایل دیگری چون خلال استقلال و تاپر با طرح استقلال را هم در جشن تولد خود استفاده کنید. نکته ای که باید بدانید این است که نیازی نیست که همه وسایل گفته شده را خریداری کنید. شما با توجه به بودجه و برنامه ریزی خودتان می توانید وسیله بخرید و در جشن تولد خود از آنها استفاده کنید.

در جشن تولدی که تم آن استقلال است، شما باید از بادکنکها و شمعهای آبی رنگ نیز استفاده کنید تا هماهنگی بیشتری در فضای جشن تولد برقرار شود. البته باید بدانید که در این تم تولد، علاوه بر رنگ آبی، از رنگ سفید نیز زیاد استفاده می شود.

بسیاری از افراد، برای مهمانان جشن تولد، هدیه ای کوچک یا گیفت تهیه می کنند تا با این وسایل کوچک، از آنها تشکر کنند که در جشن تولد حضور داشته اند. اگر می خواهید شما هم به مهمانان خود هدیه بدهید، از گیفتهای کوچک آبی رنگ استفاده کنید. مثلا می توانید یک توپ فوتبالی کوچک آبی رنگ را به افراد هدیه دهید و با این کار، از حضور آنها تشکر کنید.

البته برای جذاب تر کردن جشن تولد با تم استقلال ایده های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را اجرا کنید و هیجان و شور تولد را چند برابر کنید.

 

برای پرشور کردن جشن تولد تم استقلال چه ایده هایی را می توانید پیاده سازی کنید؟

برای هیجان انگیزتر کردن جشن تولد، از این ایده های بی نظیر و شادی آور استفاده کنید:

1.      برای مهمانان جشن تولد، کارت دعوتهای آبی رنگ بفرستید و به آنها اعلام کنید که تم تولد جشن تولد شما، تم استقلال است. از آنها بخواهید که اگر پیراهن این تیم فوتبال را دارند، در جشن تولد، آن را بپوشند.

2.     لوگوی تیم فوتبال استقلال را پرینت بگیرید و آن را به دیوار بزنید. مکان قرار گرفتن این لوگو باید به گونه ای باشد که در عکسها نمایان شود. دیوار پشت میز تولد، بهترین مکان برای نصب لوگوی استقلال است.

3.   طرح کیک تولد را به شکل پیراهن تیم استقلال یا لوگوی این تیم سفارش دهید. در صورت دلخواه، می توانید از قناد بخواهید که درون کیک، از رنگ خوراکی آبی استفاده کند تا بعد از برش کیک، افراد یک کیک کاملا استقلالی را میل کنند.

4.    تعداد زیادی بادکنک بخرید. علاوه بر بادکنکهای معمولی، بادکنکهای هلیومی سفید و آبی رنگ را خریداری کنید و از آنها در فضای جشن تولد استفاده کنید. بادکنکهای هلیومی را می توانید در کنار میز و صندلی، اطراف مبلها، روی دیوار و... قرار دهید تا در عکسهای دسته جمعی دیده شوند.

5.    روی میز تولد، رومیزی آبی یا سفره طرح استقلال پهن کنید. همه وسایل از قبیل ظروف پاپ کورن، لیوانها، بشقابها، دستمال، کارد و چنگال و نوشیدنی ها را روی میز بچینید. میز تولد باید محکم باشد. هم چنین این میز باید به قدری بزرگ باشد که تمام خوراکی ها و ظروف روی آن جا شود. اگر اسنک و فینگرفود نیز درست کرده اید، آنها را هم کنار وسایل پذیرایی بچینید.

6.    علاوه بر کیک، اسنک و پاپ کورن می توانید از خوردنی های محبوب مانند پاستیل، اسمارتیز، کوکی، آبنبات، بستنی، شیرینی و ژله ها نیز در هنگام پذیرایی استفاده کنید. البته بهتر است تمام خوردنی ها به رنگ سفید و آبی باشند که با تم تولد استقلال تناسب داشته باشند.

7.    اگر شربت درست کرده اید، مقداری رنگ آبی خوراکی درون آن بریزید تا به نوشیدنی مخصوص استقلالی ها تبدیل شود!

8.    خوراکی های تولد را حتما درون ظرفهای آبی رنگ سرو کنید؛ زیرا مهمانان از این کار بسیار لذت می برند.

9.     در فضای جشن تولد، از توپ فوتبال استفاده کنید. چندین توپ فوتبال بخرید و آن را در پایین میز تولد و کنار هدایا قرار دهید. به علاوه می توانید پرچمهای کوچک تیم استقلال را در خانه آویزان کنید.

10. والدین و دوستان فرد می توانند لباسهای استقلالی و آبی رنگ بپوشند تا عکسهای آنها زیباتر شود.

حالا شما 10 ایده عالی و هیجان انگیز یاد گرفتید که می توانید با استفاده از آنها، جشن تولد خود را خاص تر کنید.

 

وسایل لازم برای برگزاری جشن تولد با تم استقلال را از کجا تهیه کنید؟

برای برگزاری یک جشن عالی با تم تولد استقلال، شما باید تجهیزات و وسایل موردنیاز برای جشن تولد را ابتدا خریداری کنید و سپس آنها را در خانه خود نصب کنید.

یکی از بهترین فروشگاه ها برای تهیه لوازم جشن تولد، فروشگاه اینترنتی لبخند است. در این فروشگاه، شما می توانید تمام وسایل لازم برای جشن تولد با تم استقلال را خریداری کنید.

در فروشگاه لبخند، تمام تجهیزات لازم برای جشن تولد از قبیل ظروف پذیرایی، کارد کیک، بشقاب و لیوان، لیوان یکبار مصرف، سفره، بادکنک، وسایل آتش بازی و... را دارد و شما می توانید با خیال راحت از آنها خرید کنید.

وب سایت و فروشگاه اینترنتی لبخند، نماد اعتماد الکترونیکی را دارد و این موضوع به این معنا است که تمام خریدها در این پیج، با امنیت کامل انجام می شود.

شما در هر نقطه از ایران که باشید، می توانید وسایل جشن تولد را از فروشگاه لبخند خریداری کنید و با پست آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. ارسال وسایل در شهر تهران با پیک انجام می شود و برای ارسال محصولات به شهرستانها، از پست پیشتاز و پست سفارشی استفاده می شود. تمام وسایل تزئینی خریداری شده از فروشگاه لبخند، در سلامتی کامل به دست مشتریان عزیز می رسد و هیچگونه آسیبی نخواهند دید.

مشاوران فروشگاه اینترنتی لبخند، تمام نکات مهم برای برگزاری جشن تولد را یاد می دهند و به شما کمک می کنند که بهترین و ماندگارترین جشن ها را برگزار کنید.

اگر قصد برگزاری جشن با تم تولد پسرانه استقلال را دارید، به فروشگاه لبخند اعتماد کنید و وسایل جشن تولد خود را از این پیج خریداری کنید.

در فروشگاه اینترنتی لبخند، بیش از 70 تم تولد متنوع وجود دارد که شما می توانید تم دلخواه خود را از میان آنها انتخاب کنید. تم تولد استقلال ، یکی از پرطرفدارترین تم ها برای جشن تولد است. نوجوانان فوتبالی و جوانان، عاشق این تم تولد هستند و دوست دارند که از این تم برای جشن تولدشان استفاده شود.

در فروشگاه لبخند، میتوانید تعداد زیادی وسایل تزئینی تولد از قبیل بادکنک های لاتکس، ریسه مثلثی، ریسه تذهیب دار، بادکنک هلیومی، تاپر، ردپا و... را مشاهده کنید که همگی با طرح استقلال ساخته شده اند و جزو وسایل مورد استفاده در جشن تولد با تم استقلال هستند.

با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی لبخند، می توانید تمام وسایل موردنیاز برای جشن تولد را خریداری کنید. هر سوالی که در این زمینه دارید را نیز می توانید از کارشناسان آنلاین بپرسید و جواب خود را خیلی سریع دریافت کنید.

یکی از مزیتهای فروشگاه لبخند این است که تمام تلاشش را برای شادی و رضایت مشتریان انجام می دهد. به همین دلیل است که بعد از خرید وسایل جشن با تم تولد استقلال ، این فروشگاه به شما یک هدیه ویژه می دهد. این هدیه خاص و جذاب، یک سی دی پر از آهنگهای شاد برای تولد است. شما می توانید از آهنگهای این پکیج صوتی در جشن تولد استفاده کنید و لحظات شاد و پرهیجانی داشته باشید.

تم تولد پسرانه استقلال را برای نوجوانان و جوانان فوتبالی اجرا کنید و ببینید که آنها چقدر از داشتن این جشن تولد، خوشحال و هیجان زده می شوند.