سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تم تولد مینیون تک سلولی های جذاب و شرور

مینیون ها را همه می شناسند موجوداتی جالب با ظاهری با مزه که در انیمیشن مینیون ها می بینیم، محبوب همه کودکان هستند. این موجودات تک سلولی با همه عروسک هایی که دیده اید تفاوت دارند مینیون ها خاص و استثنایی هستند. تم تولد پسرانه و دخترانه مینیون یکی از محبوب ترین تم های کودکانه است که مخصوص جنسیت خاصی نیست. تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه مینیون هر دو رایج هستند. چشم های لوچ این موجودات با مزه و اندکی شرور سوژه اصلی این مطلب هستند برای اجرای یک مهمانی ویژه مخصوص تولد مینیون افسانه ای را انتخاب کنید تا کودکان را شگفت زده کنید.

تم تولد مینیون

بسیاری از تم های تولد کودکان از روی شخصیت های کارتونی الهام گرفته شده اند. شخصیت های کارتونی محبوب کودکان هستند و می توانند جشن تولد را دوست داشتنی تر کنند. تم تولد فروزن، تم تولد سیندرلا ، تم تولد بتمن و تم تولد مینیون از روی کارتون های کودکان شخصیت پردازی می شوند. شخصیت کارتونی مورد علاقه فرزندتان راهنمای خوبی برای انتخاب تم تولد است. تم تولد باب اسفنجی تم تولد مینیون از جمله شخصیت هایی هستند که وابسته به جنسیت کودکان نیستند و برای تولد پسرها و دخترها مناسبند. همچنین در کنار این تم های تولد به سادگی میتوانید اقدام به انتخاب تم تولد بزرگسال نیز نمایید و طرح های مختلف را برای همسر خود انتخاب کنید.

بادکنک آرایی با تم تولد مینیون

اگر از طرفداران پروپا قرص مینیون ها باشید رنگ زرد و آبی تم تولد مینیون را هم می شناسید. همه تزئینات و وسایل تم مینیون از این دو رنگ تهیه می شود. این رنگ ها حتی در بادکنک آرایی و لباس تولد هم به کار می رود. به نسبت مساوی از دو رنگ آبی و زرد بادکنک تهیه کنید. چشم ها، عینک بزرگ و صورت مینیون ها را روی بادکنک ها نقاشی کنید. بادکنک ها را از سقف آویزان کنید. بهتر است ربان و نخ بادکنک ها کوتاه و بلند باشد تا همه سقف با مینیون های کوچک و بزرگ پوشیده شود این بادکنک ها در همه عکس ها به زیبایی حضور پیدا می کنند.

تزئینات ساده تم تولد مینیون

چیدمان میز تولد خیلی مهم است ازدو رومیزی به رنگ زرد و آبی برای رومیزی استفاده کنید. اول یک رومیزی سراسری به رنگ آبی را روی میز پهن کنید و سپس یک رومیزی کوچکتر به رنگ زرد را روی رنگ آمیزی به شکل لوزی بیندازید. می توانید رنگ رومیزی زیر و رو را عوض کنید. منظور اینست که هر دو رنگ در طراحی تم تولد مینیون به چشم بیایند. ظروف و وسایل پذیرایی را مناسب با رنگ تم تولد انتخاب کنید. علاوه بر رنگ زرد و آبی می توانید برخی از ظروف را به رنگ سفید و مشکی هم انتخاب کنید تا هارمونی رنگی حفظ شود.

دو طرف میز را به شکل آبشاری با بادکنک های زرد و آبی هلیومی تزئین کنید از یک تور برای ساخت ستون بادکنکی استفاده کنید. دیوار پشت میز تولد هم بهتر است با ریسه و نمادهای تم تولد مینیون تزئین شود. تصویر مینیون های با مزه را روی کاغذ چاپ کنید و این تصاویر را روی مقوا بچسبانید. با دقت قسمت های اضافی را برش دهید. این مینیون های کاغذی را از طناب رد کنید و یک ریسه زیبای دست ساز برای اتاق تولد درست کنید. یک بنر مینیون برای تم تولد مینیون با نام فرزندتان هم تکمیل کننده دیوار پشت میز تولد است.

خوراکی های تم تولد مینیون

بچه ها عاشق شیرینی و شکلات هستند. برای جشن تولد کودکان از انواع آبنبات و ژله های رنگی کمک بگیرید تا تم تولد کامل تر شود. آب نبات های زرد و آبی و پاستیل های رنگی در همه شیرینی فروشی ها به فروش می رسند. رعایت رنگ تم تولد مینیون در انتخاب آبنبات ها را فراموش نکنید. سطل آب نبات درست کنید و در گوشه ای از میز قرار دهید.

ایده بعدی پاپ کورن است که تقریبا پای ثابت خوراکی های مناسب جشن تولد است. ازلیوان های کاغذی زرد و آبی ساده یا طرح دار مینیون برای سرو پاپ کورن استفاده کنید تا خوراکی ها خوشمزه تر به نظر برسند. اگر لیوان های کاغذی ساد هستند با ماژیک روی ان ها طرح یک چشم بزرگ مینیونی رسم کنید تنها یک تک چشم کافیست و تم تولد مینیون را جذاب تر می کند.

مارشمالوهای زرد و آبی را به صورت یکی در میان روی سیخ کباب چوبی بکشید و در یک دیس بزرگ قرار دهید. وسط دیس را یک استیکر مینیون بچسبانید. از تاپر تزئینی تم تولد مینیون برای میز تولد و خوراکی ها استفاده کنید.

موز میوه اصلی تم تولد مینیون است که هارمونی رنگی خوبی هم با تم تولد دارد. موزها را به صورت اریب برش بزنید و یک سر آن را در شکلات آب شده سفید قرار دهید حال سر شکلاتی را در ترافل رنگی و آبی بغلتانید. این موزهای مینیونی یک خوراکی سالم برای تم تولد کودکان هستند.

کیک تم تولد مینیون

برای تهیه کیک اسفنجی تعداد مهمان ها را در نظر بگیرید. یک کیک پایه را آماده کرده و از خامه رنگی برای تزیین روی کیک استفاده کنید. از رنگ خوراکی آبی برای رنگ خامه روی کیک کمک بگیرید. همه سطح کیک را با خامه آبی پوشش دهید. با خمیر فوندانت زرد طرح تم تولد مینیون را به صورت برجسته در گوشه ای از کیک آماده کنید. به این ترتیب فضای کافی برای نوشتن نام فرزندتان هم خواهید داشت. شمع شخصیت مینیون برای روی کیک عالی است ولی اگر شمع شخصیت پیدا نکردید از شمع های رنگی آبی و زرد برای روی کیک به تعداد سال تولد فرزندتان استفاده کنید.

بازی های مخصوص مینیونی ها

تصاویر ساده مینیون را روی کاغذ کپی کنید و برای رنگ آمیزی در اختیار مهمان ها قرار دهید. لوازم رنگ آمیزی کافی را فراهم کنید تا بچه ها بتوانند مینیون ها را رنگ کنند. والیبال با بادکنک ها هم ایه خوبی است نباید بادکنک روی زمین بیفتد برای برنده هم هدیه کوچکی در نظر بگیرید.

گیفت تم تولد مینیون

سطل آبنبات مینیون درست کنید. سطل های کوچک فلزی در همه فروشگاه ها وجود دارند این سطل ها را به دو رنگ زرد و آبی تهیه کنید. قسمت زیرین سطل را با اسمارتیز های رنگی پر کنید. روی اسمارتیزها یک عروسک کوچک مینیون به همراه گل سر و یا توپ کوچک رنگ بگذارید و با توجه به جنسیت به بچه ها کادو بدهید.