سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید تشک طبی

با مشغله های فراوانی که امروزه گریبان گیر ما شده است ، خواب راحت و آسوده بیش از پیش از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و تقریبا میشود گفت ما انسان ها یک سوم از عمر خود را در خواب هستیم. در نتیجه مکانی مناسب و راحت برای خواب های شبانه و رفع خستگی در طول روز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .برای همه ما اتفاقا افتاده که زمانی که از خواب بیدار میشویم در ناحیه کمر و گردن احساس درد و کوفتگی می کنیم ، برای اینکه بتوانید خواب خوب و بدون دردی داشته باشید بایستی اقدام به انتخاب و خرید تشک های طبی و با کیفیت کنید. ما در این مقاله شما را با انواع تشک های طبی و نحوه انتخاب صحیح آن ها آشنا میکنیم.

اما چه زمانی شما به فکر خرید یک تشک خوب و با کیفیت می افتید؟

زمانی که به بیماری های کمر درد ، انحراف ستون فقرات کمر ، گردن درد و … دچار شوید و آن موقع است که به فکر خرید تشک با کیفیت می افتید ، در حالی که تشک طبی و با کیفیت برای پیشگیری از انواع بیماری های عضلانی و استخوانی مورد استفاده قرار میگیرد ، پس چه بهتر که قبل از دچار شدن به بیماری ، از آن پیشگیری کنیم.

علاوه بر پیشگیری کردن از بیماری های مختلف ، یک تشک خوب راحتی خواب شما را چندین برابر می کند و باعث می شود احساس بسیار بهتری در خواب داشته باشید.

مزایای تشک طبی

تشک طبی دارای مزایای بیشماری می باشد که افراد اگر از مزایای آن با خبر باشند هرچه سریعتر اقدام به خرید تشک طبی می نمایند و از بیماری هایی که قرار است به سراغ آن ها بیاید پیشگیری خواهند کرد.

تشک های طبی از اسفنج هایی که فشرده شده اند تولید شده است و با رکونومیک بدن کاملا دارای مطابقت بوده و برای افرادی که دچار بیماری های گردن درد ، دیسک کمر ، گرفتگی عضلانی و … می باشند بسیار مفید است.

از مزایا و ویژگی های خوب این تشک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • – سفتی و نرمی متناسب با مشکلات بدن فرد بیمار
  • – فنریت مناسب و عدم فرو رفتگی بیش از حد در اثر فشارهای وارد شده
  • – دارای پارچه ها و دوخت بسیار مناسب و باکیفیت
  • – فنرهای قوی با فشردگی بسیار بالا
  • – تهویه مناسب در داخل تشک طبی و عایق ضد آلرژی و ضد باکتریال
  • – انعطاف‌ پذیری اندک برای انطباق با قوس و حرکت های بدن در هنگام خواب

ابعاد تشک طبی

تشک های طبی در ابعاد و انواع مختلفی تولید و به بازار ارائه می شود. این تشک ها براساس سن افراد مختلف همچون نوزادی ، کودکی و بزرگسال ، تک نفره و دو نفره تولید میشوند و شما عزیزان براساس نیاز خود میتوانید اقدام به خرید نمایید.

اما اشتباه رایجی که بسیاری از مادران و پدران انجام میدهند ، این است که برای کودکان خود تشک های مخصوص بزرگسالان را خریداری می کنند که زمانی که کودک آن ها بزرگ شد بتواند از آن دوباره استفاده نماید ولی موضوعی که در اینجا بسیار حائز اهمیت است این است که ، تشک های مخصوص بزرگسالان برای وزن و ارگونومی بدن کودکان طراحی نشده و پشتیبانی کاملی را از ستون فقرات کودک به عمل نمی آورد و کودک احساس خواب راحتی نخواهد داشت و پس از خواب دچار درد های عضلانی و استخوانی خواهد شد.

تشک های کودکان و نوجوانان تشک هایی هستند که مخصوص ارگونومی بدن این سنین تولید و طراحی شده اند و چنانچه بزرگسالان نیز از این مدل تشک ها استفاده کنند دچار ناراحتی در بدن خواهند شد.

پس پیشنهاد ما برای شما و در هنگام خرید کالای خواب ، استفاده از ابعاد تشک طبی برای سنین مد نظر خودتون هست.

منبع : یات شاپ

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و تعمیرات انواع تشک با ما تماس بگیرید .

شماره تماس های شرکت یات شاپ

09121250168
021-33338865