سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسته بندی وسایل معجزه ای نوین در اسباب کشی

ممکن است با شنیدن واژه اسباب کشی ، یاد یک امر خسته کننده،  طولانی و البته حساس بیفتید که انرژی بسیار زیادی را از شما گرفته و مشکلات زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد ، که حتی گاها خستگی ذهنی ناشی از استرس جا به جایی وسایل شکننده و حساس و یا قیمتی مدتها در  ذهن شما باقی خواهد ماند .

در گذشته ، زمانی که در کشور ما هنوز شرکت های متعدد حمل و نقل وجود نداشت مهم ترین دغدغه افراد در روند اسباب کشی های بزرگ و یا مهاجرت به داخل و یا  خارج از کشور، انتقال آسان و مطمئن و البته بدون صدمه دیدن وسایل به محل جدید  بود. در آن زمان وقوع چنین امری  تقریبا محال و دور از ذهن بود چون اسباب کشی ها اغلب توسط خود شخص و یا به کمک کارگران غیر متخصص انجام میشد.

 

 

بسته بندی وسایل

گذشت زمان و وجود چنین مشکلاتی عده ای را به فکر انداخت تا شرکت هایی را تاسیس کنند که حمل و نقل در اسباب کشی ها و جابه جائی های دیگران را به عهده بگیرند .این شرکت ها که امروزه باربری نام گرفته اند با استفاده از کارگرهای مخصوص حمل بار که تخصص بیشتری در زمینه حمل و جابه جائی وسایل  نسبت به کارگران معمولی داشتند کارحمل و جابه جایی وسایل در اسباب کشی ها را بسیار راحت تر و آسان تر کردند که البته با این وجود ، این شرکت ها هم نتوانستند بار روانی و استرس ناشی از خطر جابه جائی و حمل وسایل شکستنی و حساس و یا عتیقه های قیمتی را از بین ببرند.

با گذشت زمان و تکامل این شرکت ها در زمینه اسباب کشی وسایل منزل و با توجه به روند رو به رشد نیاز جامعه به این خدمات ، شاهد افزایش امکانات و گسترش خدمات  این شرکت ها  از قبیل ماشین های مخصوص حمل وسایل که فضای بیشتری برای جابه جائی وسایل در اختیار افراد قرار میداد و یا کارگران متخصص در امر جابه جائی و اسباب کشی که به صورت تحصصی صرفا در این حوزه فعالیت میکردند بودیم ، اما این خدمات نیز کامل و  کافی نبود چرا که هنوز بخش زیادی از کارهای مربوط به یک اسباب کشی توسط خود فرد و یا نزدیکان و یا همسایگان صورت میگرفت.

جای تعجب ندارد که باز هم با وجود این امکانات حمل و نقل ، هنوز هم وسایلی بود که توسط پدر خانواده و با ماشین شخصی افراد جابه جا میشد چرا که هنوز نمیشد به تخصص شرکت ها در زمینه جابه جائی وسایل لوکس و قیمتی  به طور کامل اعتماد کرد.

اگرچه با گذشت زمان شرکت های باربری با کسب تجربه بیشتر در این زمینه خدمات بهتری را ارائه میدادند ولی باز هم نیاز به یک سیستم و سامانه خدماتی که تمامی مراحل یک جابه جائی را از شروع تا پایان انجام دهد وجود داشت.

 

 

بسته بندی وسایل

اجازه دهید با طرح یک سوال این مورد به طور کامل شرح دهیم.

چگونه میتوان بدون دخالت دست خودتان چیزی را بردارید و جا به جا کنید؟ بله پاسخ کاملا واضح است: نمیشود!!

پس راه حل اسباب کشی بدون دخالت دست چیست؟ 

با این مقدمه میخواهیم راجب نسل نوینی از شرکت های تازه وارد در زمینه خدمات اسباب کشی توضیح دهیم ،شرکت هایی که با با شعار  بسته بندی وسایل منزل  و اسباب کشی نام خود را بر سر زبان ها انداخته اند . خدمات این شرکت ها میتواند دغدغه تمامی کسانی باشد که استرس یک جابه جائی استاندارد و اصولی را دارند .این شرکت ها با حضور در منزل و یا محل کار شما در وحله اول به صورت تخصصی کلیه اسباب و وسایل شما را به وسیله کارتن اسباب کشی و دیگر ملزومات اسباب کشی بسته بندی کرده و بدون اینکه نیازی به دخالت دست های شما باشد خودشان وسایل را بارگیری کرده  و به محل مورد نظر شما انتقال داده  و طبق سلیقه شما وسایل را در محل جدید چیدمان میکنند. در واقعه میتوان از این شرکت ها  به عنوان دزد هایی متخصص نام برد که خانه شما را کاملا خالی ازاسباب کرده و خانه جدید شما را با همان وسایل بدون اینکه خستگی و یا کاری را متوجه شما کنند پر میکنند ، البته نگران نباشید آنها قرار نیست به عنوان حق الزحمه چیزی از وسایل شما بدزدند و این لقب را به خاطر سرعت و دقت این شرکت ها در انجام امور مربوط به اسباب کشی به آنها داده اند.

 

 

بسته بندی وسایل

امروزه میتوان ادعا کرد که این صنعت در حال رسیدن به تکامل میباشد و  تا زمانی که شرکت های بسته بندی و حمل و نقل در حال کار میباشند تقریبا نیازی نیست که شما برای انجام یک جابه جایی کاری انجام دهید و هر وقت اراده کنید میتوانید در کمترین زمان ممکن یک اسباب کشی راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید ، فقط کافی است بعد از تماس گرفتن با انها در را برایشان باز کنید و آماده رفتن شوید.

 

برای اطلاع کامل از خدمات ایزی پک با ما تماس بگیرید . 200-22730100