سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی منزل

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی منزل

در ابتدا و قبل از اسباب کشی منزل باید وسایل را بسته بندی کنیم. این امر از مهمترین بخش های اسباب کشی میباشد ، زیرا بسته بندی اصولی و درست بسته بندی وسایل برای اسباب کشی منزل قبل از اسباب کشی به ما کمک می کند تا کمترین آسیب را هنگام جا به جایی وسایل داشته باشیم.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی منزل می تواند شامل بسته بندی وسایل اداری و بسته بندی وسایل منزل باشد. شیوه بسته بندی وسایل بسته به نوع اثاثیه و لوازم متفاوت است همچنین نوع تجهیزاتی که در بسته بندی به کار می رود نیز به نوع اثاثیه مرتبط میباشد پس باید بدانید که بسته بندی وسایل امری تخصصی و نیازمند مهارت است.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی به صورت مناسب و حرفه ای می تواند کار اثاث کشی و چیدمان وسایل را بسیار آسان نماید. در هر صورت اگر قصد اسباب کشی داشته باشیدد، باید بدانید که این اسباب کشی چه از محل کار شما باشد چه از منزل ، بسته بندی وسایل قدم بسیار مهمی است که هرگز نباید نادیده گرفته شود و یا در آن سهل انگاری گردد.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی منزل

حال باید بدانیم چرا بسته بندی وسایل برای اسباب کشی اهمیت دارد.

بسته بندی وسایل قبل از اسباب کشی باعث آسان شدن جا به جایی آنها می شود. علاوه بر این به کار اسباب کشی سرعت می بخشد. بسته بندی وسایل علاوه بر نظم دادن به کار باعث گم نشدن وسایل هنگام اسباب کشی می شود. با بسته بندی وسایل قبل از اسباب کشی از شلوغی و سردرگمی هنگام جا به جایی جلوگیری می شود و اسباب کشی را راحت تر می کند.

برای اینکه اسباب کشی را ساده تر و آسان تر نمایید سعی کنید تمامی وسایل و لوازم منزل و یا محل کارتان را بسته بندی کنید. زمانی که وسایل شما داخل کارتن ها و جعبه های مناسب بسته بندی شده باشد آرامش بیشتری برای جابجایی پیدا می کنید زیرا وجود انواع وسیله و اثاثیه به صورت باز و پخش شده می تواند باعث ایجاد استرس و نگرانی در فرد شود. بسته بندی اثاثیه باید پیش از شروع اسباب کشی انجام شده باشد. بسته بندی به موقع اثاثیه از بروز استرس و فشارهای عصبی در حین جابه جایی پیشگیری کرده و میتواند باعث جلوگیری از بروز خسارات احتمالی در مراحل مختلف اثاث کشی شود. بلند کردن وسایل بسته بندی شده  خیلی راحت تر از وسایل بدون بسته بندی است.

همچنین چیدمان و بارگیری کارتن های بسته بندی داخل ماشین حمل بار نیز به آسانی انجام می شود. زمانی که اثاثیه به خوبی بسته بندی شده باشد به راحتی می توان آنها را کنار هم داخل ماشین حمل بار جای داد. علاوه بر همه اینها بسته بندی وسایل در محافظت آنها بسیار مهم است و از اهمیت بالایی بر خوردار میباشد.

یک بسته بندی مناسب و اصولی می تواند از آسیب و خسارت های احتمالی پیشگیری نماید. بسته بندی تنها شامل وسایل حساس و شکستنی نیست بلکه یک اسباب کشی آسان و ایده آل زمانی حاصل می شود که ما کلیه اقلام ریز و درشت اعم از شکستنی ها , مبلمان , وسایل برقی , لباس , رختخواب و کلیه لوازم را بسته بندی کرده باشیم. سرعت , نظم و دقت بالا در اسباب کشی و چیدمان نکته ای با اهمیت است که حساسیت بسته بندی را دو چندان می نماید.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی منزل

بسته بندی وسایل منزل

به طور معمول بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی کمی دشوار تر از بسته بندی اداری است ، زیرا وسایل ریز و شکستنی بیشتری در منزل وجود دارد. ترجیحا از چند هفته قبل از اثاث کشی شروع به جمع آوری اثاثیه منزل و بسته بندی آنها نمایید. در ابتدا می توانید از لوازم غیر ضروری که نیاز چندانی به آنها ندارید شروع نمایید ، به طور مثال لوازم تزئینی داخل بوفه ها و اشیای زینتی برای این کار مناسب هستند. اگر زمان کافی برای اسباب کشی دارید با خیال آسوده از لوازم غیر ضروری شروع کنید و تا رسیدن به روز اسباب کشی دیگر وسایل خود را نیز بسته بندی نمایید.

ظروف چینی و کریستال، اشیای زینتی و گرانقیمت، شیشه میزهای عسلی و میز نهار خوری، آینه ولوازم برقی و دیگر وسایل حساس و شکستنی را با تهیه کارتن های مخصوص در حجم و اندازه های متفاوت بسته بندی نمایید. دقت کنید کارتن هایی را که برای بسته بندی اثاثیه شکستنی به کار می برید باید از مقاومت خوبی برخوردار باشند.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی منزل

بسته بندی وسایل اداری

قصد دارید محل کار شرکت خود را تغییر دهید؟

پس به یک بسته بندی مناسب برای لوازم شرکت و محل کارتان نیاز دارید.

برای اسباب کشی محل کارتان یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید.

شلوغی و به هم ریختگی همیشه باعث کاهش سرعت در اسباب کشی و سردرگمی افراد می شود. برای پرهیز از این مشکلات، بسته بندی اثاثیه اداری اهمیت زیادی دارد. کارکنان و کارمندان خود را چند هفته قبل از اثاث کشی مطلع نمایید و از آنها بخواهید وسایل دفتر کارشان مثل پرونده ها و سایر لوازمی که در اتاق کارشان وجود دارد را به خوبی و در کمال نظم و ترتیب بسته بندی نمایند. برای اینکار تعدادی کارتن مناسب بسته بندی اثاثیه اداری در اختیارشان قرار دهید. روی کارتن ها حتما بنویسید که مربوط به دفتر کار کدام یک از کارمندان است. لوازم آبدارخانه را نیز جداگانه در کارتن های مناسب بسته بندی کنید. می توانید از کاغذهای بسته بندی در لابلای وسایل استفاده کنید. وسایل اضافی , پرونده هایی که دیگر به آنها نیاز ندارید و دیگر لوازم از کار افتاده را نیز دور بریزید.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی منزل

بسته بندی وسایل سنگین و گرانقیمت

یکی از مهم ترین مشکلات در بسته بندی اسباب کشی منزل یا محل کار بسته بندی اثاثیه و  لوازم سنگین و گرانقیمت است. در منزل هر یک از ما ممکن است وسایل سنگینی مثل ساید بای ساید، پیانو، گاوصندوق، تردمیل، میز بیلیارد، میز نهار خوری شیشه ای، کمد و بوفه و مبلمان استیل وجود داشته باشد ، برای بسته بندی این گونه وسایل نیز باید فکری کرد. اگر به خوبی این وسایل را بسته بندی نکنیم ممکن است در حین جابجایی آسیب های جدی به آنها وارد شود یا با وارد شدن خراش از زیبایی آنها کاسته شود.

برای امر بسته بندی وسایل خود چه اداری و چه وسایل منزل می توانید از خدمات شرکت ایزی پک استفاده کنید. شرکت ایزی پک علاوه بر ارائه خدمات بسته بندی کلیه تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی به هنگام اسباب کشی را دارا می باشد.

 

برای اطلاع کامل از خدمات ایزی پک با ما تماس بگیرید .200-22730100